Bezorg- en Afhaalbeleid
Spice Heaven B.V.
Grote Berg 23, 5611 KH Eindhoven • KvK: 94862664 • BTW: NL866917342B01
https://foodgasmdelivery.nl • Contact: klachten@foodgasmdelivery.nl
Versie: 1.0 — 2025-10-02
1. Algemeen
Spice Heaven B.V. biedt zowel afhaal- als bezorgdiensten aan vanuit onze locatie aan Grote Berg 23, 5611 KH Eindhoven. Dit beleid legt uit hoe wij bestellingen verwerken, leveren en welke verantwoordelijkheden van toepassing zijn.
2. Bestellingen
- Bestellingen kunnen geplaatst worden via onze website of telefonisch tijdens openingstijden.
- Bestellingen worden bevestigd per e-mail of telefonisch, inclusief details zoals producten, prijs, levertijd, bezorgadres en eventuele bezorgkosten.
- Spice Heaven B.V. behoudt zich het recht voor een bestelling te weigeren bij onvolledige gegevens, vermoedens van misbruik of als levering niet mogelijk is.
3. Afhaal
- Afhaalbestellingen kunnen opgehaald worden op het afgesproken tijdstip bij Grote Berg 23, 5611 KH Eindhoven.
- Het is de verantwoordelijkheid van de klant om op tijd aanwezig te zijn.
- Spice Heaven B.V. is niet aansprakelijk voor eventuele gevolgen van te late afhaal door de klant.
4. Bezorging
- Bezorging vindt plaats op het door de klant opgegeven adres binnen het aangegeven levergebied en tijdsvenster.
- De klant dient een juist en volledig adres op te geven. Spice Heaven B.V. is niet aansprakelijk voor vertragingen of foutieve leveringen door onjuiste adresinformatie.
- Bij afwezigheid van de klant op het bezorgadres, behoudt Spice Heaven B.V. zich het recht voor de bestelling terug te nemen of een alternatief aflevermoment af te spreken.
5. Bezorgkosten
- Bezorgkosten zijn afhankelijk van de afstand en worden duidelijk vermeld bij het plaatsen van de bestelling.
- Afhalen is kosteloos tenzij anders aangegeven.
6. Levertijd
- De verwachte levertijd wordt bij de bestelling vermeld.
- Levertijden zijn indicatief; Spice Heaven B.V. streeft naar stipte levering maar is niet aansprakelijk voor kleine vertragingen door verkeersdrukte, weersomstandigheden of onvoorziene omstandigheden.
7. Producten en risico
- Het risico van verlies of beschadiging van producten gaat over op de klant bij afhalen of bij aflevering (art. 7:11 BW).
- Spice Heaven B.V. garandeert dat alle producten veilig, vers en in goede staat worden geleverd of klaarstaan voor afhaal.
8. Klachten
- Klachten over de levering of producten moeten binnen 24 uur na ontvangst gemeld worden bij Spice Heaven B.V. via klachten@foodgasmdelivery.nl.
- Spice Heaven B.V. zal klachten zo spoedig mogelijk behandelen en waar nodig een oplossing bieden, zoals vervanging of restitutie.
9. Overmacht
- Spice Heaven B.V. is niet aansprakelijk voor leveringsproblemen die ontstaan door overmacht, zoals extreme weersomstandigheden, ziekte personeel, verkeersopstoppingen of andere omstandigheden buiten de controle van Spice Heaven B.V..
- In geval van overmacht kan de levering worden uitgesteld of geannuleerd zonder dat de klant aanspraak kan maken op schadevergoeding.
10. Contact
Voor vragen over bestellingen, bezorging of afhaal kun je contact opnemen via:
E-mail: klachten@foodgasmdelivery.nl
Versie: 1.0 — 2025-10-02
Spice Heaven B.V.